Nytt från HM

Idag är det 2 veckor tills pyret är beräknat och som jag sagt innan så känns det så nära men ändå så långt bort.. Igår var ju syster och Dalia på besök, full rulle var det hela dagen :). Vi åkte en sväng till stan och sedan a6 köpcentrum för lite shopping och lunch. Fick med mig lite nytt från HM till bebben... Sambon muttrade något om att det kanske räcker med kläder nu och han har helt rätt, nu räcker det!
Men jag köpte ju faktiskt en overall som vi inte hade någon och som vi ju kommer behöva. Tog storlek 62, tänker att hon nog inte kommer behöva använda overall dom första veckorna och det gör inget om den är lite stor i början. Sedan köpte jag några leggings också :).
Nu ska jag hasa mig bort till affären och handla lite mat, ha en bra dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0