Måndag

Så var det måndag igen... Just nu är alla dagar typ likadana men när jag inte gick hemma utan jobbade istället så tyckte jag att det bara var måndag och fredag hela tiden :). Det är nu tre dagar kvar tills vår lilla skatt är beräknad, tråkigt att bara gå och vänta och vänta... Men den som väntar på något gott som dom brukar säga :).
Idag vaknade jag lite på fel sida efter att jag blivit väckt av att telefonen ringde allt för tidigt, men nu har jag ätit en banan och surfat runt lite och känner mig lite piggare :).
Min sambo är ledig idag så vi ska väl hitta på något kul för att fördriva lite tid, blir nog lunch ute på stan och så ska jag försöka få med mig lite fina snittblommor hem också.
Ha en trevlig måndag vänner!

 


Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-2211:59:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0