Kors i taket!

Ja det är inte varje dag den här gravidisen är uppe innan tio.. Men idag stökade sambon något fruktansvärt när han skulle till jobbet vid sju snåret så jag vaknade och kunde inte somna om. Men lika skönt är väl det, har fått massa saker gjorda och känner mig faktiskt mycket piggare idag än jag gjort dom senaste dagarna då jag typ hasat runt här hemma som i en koma. Och tur är väl det för idag kommer ju syster yster och Dalia och hälsar på :). Nu ska jag gå och käka frukost och starta dagen på riktigt. 



En förvånansvärt pigg gravidis :)


Sanna - mamma till Embla

När jag var gravid var jag vaken jätte tidigt :)

Tack så mycket, ja klart det är ett par converse ;)

2011-08-1009:52:47
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0