It´s a sign!

Då var det onsdag och +6... Gah nu börjar det bli riktigt riktig tröttsamt! Men en liten strimma hopp tändes när jag gick ner och slog på tvn. Det var våra bästa år som visades och tjejen i rutan var mitt uppe i en förlossning och pustade och stånkade.
Jag slog över till femman och sjunde himlen där det också var en kvinna i rutan som födde barn... Detta måste vara ett tecken, jag kollade bara på två kanaler och på båda föddes det barn ;).
Så nu tror jag stenhårt att det kommer köra igång idag! :).

På tal om något annat så har vi ett nytt husdjur, det är en stackars kråka som har skadat ena vingen som flyttat in i våran trädgård. Har sett honom i trädgården varje dag nu i en veckas tid... Blev lite nyfiken häromdagen och gick för att kika på honom och då såg jag att hans ena vinge hängde ner i marken.
Undrar om man borde göra något? Ringa någon eller så?
Aja idag satt han och hängde under plommonträdet när jag tog en paparazzibild på honom...

 


Elin - Mamma till My

Ojdå :D Hoppas hoppas det sätter igång snart! :D

2011-08-3120:43:32
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Sanna - mamma till Embla

Kör hårt nu snygging :)

Hoppas det startar när som

2011-08-3121:28:47
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Låter ju absolut som ett "sign"! Hoppas du fått din lilltjej nu :)

2011-09-0111:14:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0