Höst

Det kanske är tråkigt men jag blir jättesugen på att shoppa höstkläder nu när alla fina nyheter börjar trilla in i butikerna. Jag älskar hösten, det är nog t.o.m. min favoritårstid. Vill klä mig i dova färger och stickat :). Hade det inte varit för att jag känner mig stor som ett hus och vaggar fram när jag går (och det känns som precis alla stirrar på gravidmagen) så hade jag kanske åkt in till stan för att kika på nyheterna irl... Men som tur är finns ju nätet :). Dom här godbitarna hade gärna fått flytta in i min höstgarderob...







Från Vila och Gina Tricot


emma

Finns så mycket fint till hösten :)

2011-08-1814:06:13
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0