Hos MVC

Då är jag precis hemkommen från ett besök hos MVC.
Allt såg bra ut med lilltjejen idag också :). Ååå vad jag längtar nu. Min barnmorska sa att det var jättemånga som fött tidigare än utsatt datum nu dom senaste veckorna vilket gav mig lite hopp om att jag också kanske kommer göra det... Men statistiken talar tyvärr emot det. Inte för att det egentligen spelar någon roll för ut kommer hon ju förr eller senare i vilket fall :).

Dom som känner mig vet att jag är en STOR pepsi max konsument och påväg hem från MVC passade jag på att slinka in på Willys och köpa på mig inte mindre än 5 flaskor... :s. Jamen barnmorskan sa ju att jag skulle dricka mycket ;).
Sen att hon också sagt att jag ska undvika kolsyrade drycker för att kolsyra binder vätska är ju en annan sak...

Nu ska jag gå och fixa till mig lite, ikväll blir det nämligen häng hemma hos bästa Anna med tjejgänget, dom ska dricka vin och jag får hålla mig till min pepsi max :).

Tog tag i att skruva upp en hylla i vardagsrummet tidigare idag.. Här har vi resultatet :)



Sandra

Så fint det blev med hyllan.

2011-08-0418:31:24
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0