Hårfärg

Blir snart galen på min konstiga hårfärg... Såfort bebisen tittat ut och jag får lite tid över måste jag göra något åt barret. Har haft håret mörkbrunt ett tag men så när jag blev gravid läste jag att man inte ska färga håret så då lät jag det vara.. La tidigt i våras i några ljusa slingor och sedan har det solblekts lite i sommar. När jag kollar på det nu är det någon konstig rödaktig färg på det.. Tror hur som inte att jag vill gå tillbaka till det mörka, har trivts väldigt bra när jag har haft det ljusbrunt eller mellanblondt så något av det får det nog bli tror jag :).

Här kommer några av dom olika färger jag testat genom åren :)

 
 Blond

 
 Mellanblod

 
 Ljusbrun

 
 Mörkbrun



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0