Antiklimax

Då var vi på +3 idag då... Det kanske är jättekonstigt men nu dom här dagarna efter beräknat så har jag lugnat ner mig mycket mer... Tror det blev lite av ett antiklimax när hon inte kom den 25:e. Jag vet ju givetvis att man oftast går över tiden med första barnet men ändå... Jag mår iaf bra, har inga direkta känningar av att det skulle vara på G. Lite molvärk då och då men annars är det lugnt :).
Det blir som vanligt en lugn dag här hemma idag, kollar på friidrott och samlar kraft inför vad som komma skall ;)
 
 


Vanilla

Vad skönt att du känner dig lugnare. Hoppas din lilla bebis vill titta ut snart! Själv har jag tre månader kvar jag måste vänta... :-)



Kram

2011-08-2818:46:25
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Elin - Mamma till My

Skönt att du är lugn :D Och det är bra att passa på att vila, det gjorde jag oxå dom sista dagarna inför förlossningen. Trodde inte på att springa i trappor, tvätta fönstrena och gud vet vad för att få igång det hela. Vila tror jag mer på :) Och det behövs, fy vad det är fysiskt utmattande att föda, men såååå underbart och häftigt. Längtar tills nästa gång :D



2011-08-2820:33:12
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0