+1

Då var det fredag igen, och en dag efter beräknat vilket ju är lite segt... Har hasat runt här hemma dom senaste dagarna, man är inte alls sugen på att gå ut bland folk när man är svullen och vaggar fram.
Men idag måste jag gå bort och handla lite inför helgen så det blir väl dagens projekt :).
Har ett litet köpcentrum 300m från huset med Kappahl, Lindex och MQ så jag kanske passar på att kika lite på höstnyheterna när jag ändå ska ut :).
 Ha en trevlig fredag!




 


Elin - Mamma till My

Nä, jag minns också att det var segt dagarna efter BF. Hoppas du slipper gå över 14-16 dagar och att du slipper igångsättning. Jag gick bara över 5 dagar, det var lagom :)



Ha en skön helg :)

2011-08-2615:16:31
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0